Advent u Budimpešti (3 dana)

Vikend u 'malom Parizu Srednje Europe' uz nezaboravni adventski ugođaj
Program putovanja

Program putovanja

GARANTIRANI POLAZAK
Vodimo vas u Budimpeštu, grad koji koji je često opisivan kao „mali Pariz Srednje Europe“. Svojom bogatom poviješću, uvijek sjetnim Dunavom s prekrasnim mostovima i palačama, parkovima, znamenitostima, kupkama...u doba adventa otvorit će sva svoja vrata, ponudit će vam najbolja vina, palinku, zanimljiva jela i slastice, uvući vas u svoje skrivene kutke, u stare čarde, vinske podrume, pivnice i klubove gdje zabava traje duboko u noć...ako vam se čini da sve to nije dostatno da upoznate Mađare i njihovu povijest onda će vam jedna od najljepših baroknih palača i rezidencija carice Sissi i Franza Josepha sa svojim prekrasnim parkom sigurno približiti povijest u doba monarhije, a posjet Pusti usred nepreglednih panonskih pašnjaka približiti njihov dolazak na ove prostore. Pusta je mjesto gdje Čikoši na svojim galopirajućim konjima pokazuju sve svoje vještine, gdje se upoznajete sa tradicionalnim životom na mađarskom selu, gdje vas „ciganska“ muzika rasplesuje i nosi, gdje nazdravljate palinkom i kušate onaj pravi mađarski gulaš, vina, slastice..

 
1. DAN 15.12.2017. Rijeka - Budimpešta
 
Polazak iz Istre: Rovinj (parking kod Plodina) u 4.30 sati / Pazin (Etradex) u 5.00 sati
Polazak iz Rijeke: Jelačićev trg u 6:00 sati / Vrata Jadrana u 6:15
Vožnja autobusom uz usputna kraća zaustavljanja radi odmora do prijestolnice Mađarske, kraljice Dunava - Budimpešte. Po dolasku u Budimpeštu najprije ćemo se zaustaviti na brdu Gellért gdje se nalazi Spomenik slobodi i poznate terme Gellért, a s čijeg se vidikovca pruža panoramski pogled na Budim, Peštu, Dunav i brojne mostove.
Advent u Budimpesti - 3 dana - Polazak iz Rijeke 
Bit će to naš prvi susret s Budimpeštom, a nakon smještaja u hotel i kraćeg odmora, vodimo vas u šetnju kroz centar grada do adventskog sajma smještenog na trgu ispred Szent István Bazilike. Pregršt štandova s bogatom ponudom mađarskih delicija, finih vina, ručno rađenih suvenira i prigodnih božićnih potrepština, kao i ostale uličice koje adventsko ozračje prenose dalje kroz sam centar staroga grada, sigurno će vas oduševiti. U doba adventa Budimpešta je osvijetljena više nego ikada. Doći u Budimpeštu, kraljicu Dunava, a ne ploviti Dunavom prolazeći ispod mostova, ne vidjeti osvjetljenu zgradu parlamenta, Budim što s visoka gleda na Peštu je isto kao doći u Pariz, a ne popeti se na Eiffelov toranj. Uz čašu šampanjca i pregršt zanimljivosti koje ćemo čuti od lokalnog vodiča bit će to romantična jednosatna vožnja koja će nam približiti povijesni sjaj ugarske prijestolnice (fakultativno).
Povratak u hotel u dogovoreno vrijeme. Noćenje.

2. DAN 16.12.2017. Budimpešta

Doručak. Nakon doručka, u pratnji lokalnog vodiča, odlazimo u razgled grada koji je kombinacija šetnje i vožnje autobusom. Obilazak započinjemo vožnjom uz Dunav i prolazeći najljepše ulice Budimpešte dolazimo do Milenijskog trga u čijoj se blizini nalaze dva velika muzeja, prekrasan park unutar kojeg su se smjestili Zoološki vrt, Dvorac Vajdahunyad i Termalna kupka Széchenyi. Nakon kratke pauze slijedi vožnja prema Parlamentu i prelazak na Budim preko jednog od najstarijih mostova. Sa svojim brojnim zanimljivim građevinama, crkvama, starim kućama i ulicama i možda najljepšim pogledom koji se pruža na grad, cjelokupan kompleks nalazi se pod UNESCO zaštitom. Tu su se smjestili Budimski dvorac, tj. Kraljevska palača, Matijaševa crkva - poznata kao mjesto krunjenja carice Sissy za ugarsku kraljicu, a tu je i Ribarska tvrđava, predivan kompleks sa sedam bijelih tornjeva s kojeg se pruža veličanstven pogled na Dunav i Peštu. Preporučamo da slobodno vrijeme iskoristite za opuštanje, kratku šetnju ili posjet najstarijoj slastičarnici u kojoj je kraljica kolača Doboš torta u kombinaciji s kavom ili čašom desertnog vina Tokai dobitna kombinacija. Razgled nastavljamo na Peštanskoj strani gdje ćemo u ugodnoj šetnji prošetati do poznate Vaci ulice trgovačkog središta, Vorosmarty trga i slavne slastičarnice Gerbaud, Szent István Bazilike…
Nakon službenog razgleda još jednom nam se pruža prilika za uživanje u adventskom ozračju Budimpešte. Prilika je to da još jednom prošetate kroz adventski sajam, zavirite u okolne uličice, nadopunite božićne ukrase i poklone, kupite vijenac nadaleko poznate crvene paprike, pokoju mađarku salamu ili pikantne Debrecinka, mađarku rakiju Palinku ili bocu nekog finog vina…ili se jednostavno prepustite uživanju u šetnji ili u kušanju mađarskih delicija tradicionalne mađarske kuhinje na nekom od obližnjih štandova ili lokala.
Povratak u hotel u dogovoreno vrijeme.
Advent u Budimpesti - 3 dana - Polazak iz Rijeke 
Svi koji žele provesti večer u centru Budimpešte mogu se, nakon kratkog odmora, s vodičem (ili samostalno) uputiti metroom do grada. Mnogobrojne pivnice, barovi i klubovi zanimljivih interijera već godinama smještaju Budimpeštu visoko na ljestvicu gradova koji pružaju nezaboravnu zabavu… Povratak u hotel u vlastitom aranžmanu. Noćenje.


3. DAN 17.12.2017. Budimpešta - Gödöllö – (Puszta) - Rijeka
Nakon doručka i odjave iz hotela napuštamo Budimpeštu. U pratnji lokalnog vodiča uputit ćemo se prema obližnjem gradiću Gödöllő gdje se smjestila jedna od najljepših i najimpoznatijih baroknih građevina Mađarske, dvorac Gödöllö ili kako su ga još često nazivali “Mađarski Versailles”. Dvorac čuva uspomene na Austro-Ugarsku Monarhiju. Franz Joseph I, ali u prvom redu njegova žena Elizabeta (poznatija kao carica Sissi), više puta su boravili u dvorcu koristeći ga kao jednu od svojih rezidencija. Za ovaj prekrasan dvorac i sama je carica Sissi znala reći da više voli život u njemu nego li u carskom Beču. Uz lokalnog vodiča krenut ćemo u razgled dvorca u kojem se nalaze originalne sobe kralja i kraljice, brojni originalni predmeti i rekviziti, a dvorište dvorca nudi mogućnost za ugodnu šetnju kroz mali adventski sajam.
Nakon razgleda put nastavljamo mađarskim pašnjacima do Puszte - tipičnog mađarskog seoskog gospodarstva. Domačin će nas dočekati uz tradicionalnu mađarsku dobrodošlicu – kruh s masti i palinku – mađarsku rakiju. Čikoši na konjima u divljem galopu u svom spektakularnom programu pokazat će nam sve svoje jahaće vještine i zadivljujuću spretnost, a vožnja u kočijama nakon službenog programa te tradicionalna “ciganska” muzika , veseli čardaš i druženje uz mađarski gulaš, vino i kolače pobliže će namdočarati život na selu i suptilno ispričati priču o životu i povijesnom dolasku Mađara u Panoniju.
Advent u Budimpesti - 3 dana - Polazak iz Rijeke
Slijedi nastavak puta prema Rijeci i Rovinju uz usputna zaustavljanja. Povratak u Rijeku očekuje se između 22:00 i 23:00 sata.

Cijena uključuje:
• prijevoz luksuznim turističkim autobusom
• 2 noćenja s doručkom u hotelu Arena 4* u Budimpešti
• lokalni vodič na razgledima
• pratitelja putovanja
• pripremu i organizaciju putovanja

Cijena ne uključuje:
• vožnju brodom uz čašu šampanjca i vodstvo lokalnog vodiča – 13.00 EUR
• ulaznicu za dvorac Gödöllő uz lokalnog vodiča – 10.00 EUR
• posjet Puszti u pratnji lokalnog vodiča uz konjički program i ručak – 35.00 EUR
• boravišnu pristojbu - 3 EUR
• ostale ulaznice za muzeje, galerije i ostale znamenitosti
• obroke koji nisu navedeni u programu
• troškove osobne potrošnje
• putno osiguranje
• sve što strogo izrijekom nije navedeno (što se ne navodi u stavci „Cijena uključuje“ i programu)

Moguće doplate (prema vlastitom izboru):

• polazak iz Istre (Rovinj ili Pazin) - 75 kn
• jednokrevetna soba - 300 kn
• paket zdravstvenog osiguranja i osiguranja od posljedica nesretnog slučaja (preporučujemo) – 65 kn
• osiguranje od otkaza putovanja – 60 kn

Rezervacije:
• za potvrdu rezervacije potrebno je uplatiti polog od 300 kn (po osobi), a ostatak (jednokratno ili u dvije rate) najkasnije do 7 dana prije polaska

Način plaćanja:
• općom uplatnicom, internet bankarstvom
• online: kartice i PayPal (jednokratno)
• online: karticama na rate - Amex; Diners; karticama Zagrebačke banke - MasterCard standard, MasterCard gold, MasterCard go!, MasterCard platinum, Visa Business i Visa Avenue Mall; karticama PBZ-a - VISA Inspire i Maestro
• gotovinsko plaćanje u ratama (na upit)

Napomene:
• Agencija zadržava pravo promjene cijene ili otkazivanja putovanja u slučaju nedovoljno prijavljenog broja putnika ili u slučaju promjene kalkulativnih elemenata. Cijena ovog aranžmana kalkulirana je na min 40 plaćenih putnika. Tijekom putovanja agencija zadržava pravo izmjene programa ukoliko za to postoji potreba, ali se obavezuje program izvršiti u cijelosti. Agencija zadržava pravo promjene rasporeda dodijeljenih sjedala kod izvršene rezervacije uslijed promjene veličine i tipa autobusa zbog povećanja ili smanjenja broja putnika. Agencija također zadržava pravo izmjene satnice polaska/polazaka i satnice uopće ukoliko je to iz tehničkih razloga potrebno.

Cjenik

Cjenik

Cijena uključuje:
• prijevoz luksuznim turističkim autobusom
• 2 noćenja s doručkom u hotelu Arena 4* u Budimpešti
• lokalni vodič na razgledima
• pratitelja putovanja
• pripremu i organizaciju putovanja

Cijena ne uključuje:
• vožnju brodom uz čašu šampanjca i vodstvo lokalnog vodiča – 13.00 EUR
• ulaznicu za dvorac Gödöllő uz lokalnog vodiča – 10.00 EUR
• posjet Puszti u pratnji lokalnog vodiča uz konjički program i ručak – 35.00 EUR
• boravišnu pristojbu - 3 EUR
• ostale ulaznice za muzeje, galerije i ostale znamenitosti
• obroke koji nisu navedeni u programu
• troškove osobne potrošnje
• putno osiguranje
• sve što strogo izrijekom nije navedeno (što se ne navodi u stavci „Cijena uključuje“ i programu)

Moguće doplate (prema vlastitom izboru):
• polazak iz Istre (Rovinj ili Pazin) - 75 kn
• jednokrevetna soba - 300 kn
• paket zdravstvenog osiguranja i osiguranja od posljedica nesretnog slučaja (preporučujemo) – 65 kn
• osiguranje od otkaza putovanja – 60 kn

Rezervacije:
• za potvrdu rezervacije potrebno je uplatiti polog od 300 kn (po osobi), a ostatak (jednokratno ili u dvije rate) najkasnije do 7 dana prije polaska

Način plaćanja:

• općom uplatnicom, internet bankarstvom
• online: kartice i PayPal (jednokratno)
• online: karticama na rate - Amex; Diners; karticama Zagrebačke banke - MasterCard standard, MasterCard gold, MasterCard go!, MasterCard platinum, Visa Business i Visa Avenue Mall; karticama PBZ-a - VISA Inspire i Maestro
• gotovinsko plaćanje u ratama (na upit)
Datum od Datum do Cijena odrasli Cijena djeca (4-12)
15.12.2017. 17.12.2017. 795,00 kn 795,00 kn
Putno osiguranje

Putno osiguranje

Paket zdravstvenog osiguranja: Putno zdravstveno osiguranje + Osiguranje od posljedice nesretnog slučaja (nezgode) - 65,00 kn
Polica nudi pokriće za slučaj hitne medicinske pomoći koja je potrebna zbog bolesti osiguranika ili posljedica nesretnog slučaja, uključujući bolničko liječenje, prijevoz do bolnice ili u mjesto boravka. Osiguranje od nezgode nudi naknadu za slučaj trajne invalidnosti i smrti zbog nezgode za vrijeme putovanja.

Osiguranje od otkaza putovanja - 60,00 kn
Osiguranje se odnosi na slučaj otkaza putovanja zbog nastupanja jednog od sljedećih rizika: bolest, nesretni slučaj, elementarna nepogoda, smrt, vojna vježba.
Odnosi se na rizike kojima je pogođen osiguranik, njegov životni partner, djeca, roditelji, braća, sestre, djedovi ili bake. U navedenim slučajevima osiguravajuća kuća će nadoknaditi 90% iznosa koji je naplatila putnička agencija prema odredbama o otkazu koje su sadržane u uvjetima ugovora o putovanju.
Putovanje se, uslijed nastupanja osiguranog slučaja, može otkazati prije samog početka ili za vrijeme trajanja istog. Otkažete li već započeto ugovoreno putovanje zbog nastupanja osiguranog slučaja, nadoknadit ćemo vam 90% iznosa koji vam je naplatila putnička agencija, obračunato primjenom principa pro rata temporis, dnevno od neiskorištenog trajanja putovanja. Drugim riječima, u ovom slučaju ostvarit ćete pravo na povrat 90% plaćenog iznosa za one dane koje niste iskoristili zbog nastupa jednog od gore navedenih rizika.
Osiguranje od otkaza putovanja nije moguće ugovoriti bez pokrića Putnog zdravstvenog osiguranja i Osiguranja od posljedica nesretnog slučaja.
Uvjeti plaćanja

Uvjeti plaćanja

Kupovina aranžmana agencije Fantasia Travel moguće je putem internetske trgovine na stranici www.fantasiatravel.hr. Za kupnju aranžmana nije potrebno registrirati se. Kupovina je jednostavna i možete ju obaviti u nekoliko klikova. Po potvrdi uplate na Vašu e-mail adresu stići će potvrda o kupnji aranžmana, koju je potrebno predočiti na polasku.
Molimo Vas da prije kupnje aranžmana obratite pozornost na Opće uvijete putovanja i Opće uvijete internetske trgovine.

MOGUĆNOSTI PLAĆANJA ARANŽMANA U INTERNETSKOJ TRGOVINI:
 
1. PLAĆANJE OPĆOM UPLATNICOM ILI INTERNET BANKARSTVOM (VIRMANSKO PLAĆANJE)
Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju adresu e-pošte dobit ćete predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj bankovnog računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili bilo kojim drugim načinom na koji inače plaćate svoje račune - putem banke, pošte, Fine ili sl.
Vaša narudžba rezervira artikle i količinu. Uobičajeni model plaćanja je 00 (plaćanje po računu), ali neke banke imaju svoje oznake. Možete ostaviti i bez broja modela, ali najbolje je kontaktirati Vašu banku ukoliko nalog prijavljuje grešku. U poziv na broj svakako upišite broj narudžbe (koji ste dobili na mail sa potvrdom Vaše narudžbe). Taj broj služi za brže povezivanje vaše uplate sa narudžbom. Uobičajeno vrijeme za potvrdu transakcija između banaka je maksimalno 48 sati. Fantasia Travel će čuvati Vašu rezervaciju 3 radna dana. Rezervacija se može i produžiti na Vaš zahtjev, ukoliko nas kontaktirate na 099 306 4453 ili na info@fantasiatravel.hr. Nakon što je iznos prebačen na račun, na vašu adresu e-pošte stići će e-karta koju ste dužni predočiti pri polasku (turistički aranžmani) ili dolasku (usluge smještaja).

2. PLAĆANJE PREKO PAYPAL RAČUNA
Ukoliko već posjedujete PayPal račun, povezan s ovjerenom i važećom kreditnom ili debitnom karticom, dovoljno je ulogirati se uz pomoć adrese e-pošte i lozinke.
Plaćanje se odvija preko sigurnosno zaštićene PayPal stranice, što znači da podatci koje koristite prilikom plaćanja nisu dostupni tvrtci Fantasia Travel j.d.o.o., već isključivo PayPal-u.
Nakon što je uplata evidentirana, na vašu adresu e-pošte stići će e-karta koju ste dužni predočiti pri polasku (turistički aranžmani) ili dolasku (usluge smještaja).

3. PLAĆANJE KARTICAMA
Plaćanje u internetskoj trgovini www.fantasiatravel.hr moguće je sljedećim karticama: American Express, Maestro, MasterCard, Visa i Diners. Kod odabira plaćanja karticama, bit ćete preusmjereni na sigurnosno zaštićenu stranicu, na kojoj je potrebno unijeti tražene osobne podatke i podatke o kartici. Vaši podaci niti u jednom trenutku nisu dostupni tvrtci Fantasia Travel j.d.o.o. Unos i prijenos osobnih podataka i podataka o broju kreditne kartice zaštićen je najvišim sigurnosnim standardima koje osigurava WSpay™ sustav za on-line autorizaciju kreditnih kartica u skladu sa zahtjevima kartičara i kartičarskih brendova te PCI DSS standarda. Autorizacija i naplata kreditnih kartica radi se korištenjem sustava WSpay™ za autorizaciju i naplatu kartica u realnom vremenu.

Nakon što je proces plaćanja završen, na vašu adresu e-pošte stići će potvrda o plaćanju, a u najkraćem mogućem roku i potvrda agencije da je uplata uspješno evidentirana te e-karta, koju ste dužni predočiti pri polasku (turistički aranžmani) ili dolasku u smještajnu jedinicu (usluge smještaja).

REKLAMACIJE I POVRAT NOVČANIH SREDSTAVA
Fantasia Travel j.d.o.o. obvezuje se da će, u slučaju otkazivanja aranžmana od strane agencije Fantasia Travel j.d.o.o., isplatiti cijeli iznos na račun s kojeg je uplata zaprimljena u roku od 14 radnih dana od dana otkazivanja aranžmana, odnosno od dana kada je putnik obaviješten da aranžman nije moguće realizirati.

Ukoliko putnik odustane od putovanja, Fantasia Travel j.d.o.o. uplatit će novčana sredstva na račun s kojeg je uplata zaprimljena, a sukladno Općim uvijetima putovanja Fantasia Travel turističke agencije:
• do 30 dana prije polaska - 10 % cijene aranžmana
• 29 do 22 dana prije polaska - 25 % cijene aranžmana
• 21 do 15 dana prije polaska - 40 % cijene aranžmana
• 14 do 8 dana prije polaska - 80 % cijene aranžmana
• 7 do 0 dana prije polaska - 100 % cijene aranžmana
• nakon polaska - 100 % cijene aranžmana.
Uvjeti putovanja

Uvjeti putovanja

OPĆI UVJETI PUTOVANJA TURISTIČKE AGENCIJE FANTASIA TRAVEL

1. ZNAČENJE POJEDINIH IZRAZA U OVIM OPĆIM UVJETIMA
Organizator putovanja – Fantasia Travel turistička agencija j.d.o.o.
Ugovaratelj putovanja – osoba koja ugovara putovanje/izlet u svoje ime ili ime treće osobe
Putnik – osoba koja osobno poduzima putovanje, neovisno o tome da li je ona istovremeno i Ugovaratelj putovanja
Opći uvjeti - Opći uvjeti putovanja Fantasia Travel j.d.o.o., turistička agencija
Ugovor – ugovor o organiziranju putovanja, kojeg su Organizator putovanja, odnosno druga od njega ovlaštena osoba i Ugovaratelj putovanja zaključili u svrhu realizacije putovanja prema točno određenom Programu putovanja odnosno prema Individualnom programu putovanja.
Paket aranžman – unaprijed utvrđena kombinacija od najmanje dvije pojedinačne usluge koje se sastoje od prijevoza, smještaja ili drugih turističkih i ugostiteljskih usluga koje čine cjelinu, a pružaju se u vremenu od 24 sata ili uključuju barem jedno noćenje te se prodaju po ukupnoj, unaprijed utvrđenoj cijeni
Program putovanja – svaki objavljeni promidžbeni materijal koji se odnosi na točno određeni Paket aranžman kojim je ujedno opisan plan putovanja te u tom pogledu i kao takav predstavlja opću ponudu Organizatora putovanja koji sklapanjem Ugovora čini sastavni dio tog Ugovora, pod uvjetom da samim Ugovorom nije što drugo određeno
Individualni program putovanja – Paket aranžman izrađen na zahtjev zainteresiranog Ugovaratelja putovanja odnosno Putnika
Voucher – pisana isprava koja glasi na ime ili na određenu grupu putnika te sadrži neprenosivo pravo osoba na čije ime glasi na usluge koje su u njoj navedene odnosno nalog neposrednom davatelju usluga da osobama na čije ime glasi pruži navedene usluge
Subagent – treće osobe putem kojih Organizator putovanja promovira, prodaje i ugovara svoja putovanja.
Svi termini koji se spominju u ovim Općim uvjetima, a počinju velikim slovom imaju značenje kakvo im je dano u ovoj točki Općih uvjeta pod uvjetom da nisu drugačije definirani Ugovorom.

2. OPĆE ODREDBE
Općim uvjetima putovanja turističke agencije Fantasia Travel j.d.o.o. (u daljnjem tekstu Opći uvjeti) uređuju se međusobni odnosi između Fantasia Travel turističke agencije j.d.o.o. (u daljnjem tekstu Organizator putovanja) i osobe koja poduzima putovanje (u daljnjem tekstu Putnik) te osobe koja ugovara (kupuje) putovanje/izlet za sebe ili treću osobu (u daljnjem tekstu Ugovaratelj putovanja).
Opći uvjeti sastavni su dio Ugovora o putovanju te Programa putovanja i Individualnog programa putovanja.
Ugovaratelj putovanja, odnosno Putnik, prihvaća u cijelosti ove Opće uvijete:
1. Potpisom Ugovora ili
2. Potpisom vouchera ili
3. Potvrdom rezervacije (uplatom cijelog iznosa putovanja ili akontacije) ili
4. Potpisom suglasnosti za terećenje kartice

3. PRIJAVE I PLAĆANJE
Prijavu za putovanje može izvršiti svaka osoba navodeći imena putnika i njegove/njihove druge podatke u svrhu realizacije putovanja i to telefonom, e-mailom, kupnjom putovanja preko internetske stranice www.fantasiatravel.hr ili drugim sredstvima komunikacije, kao i kod ovlaštenih Subagenata.
Uplatom akontacije ili potvrdom narudžbe u web shopu na internetskoj stranici www.fantasiatravel.hr, putnik u cijelosti prihvaća Opće uvijete i potvrđuje da je s njima upoznat. Na taj način sve što je navedeno u ovim uvjetima postaje pravna obveza i za putnika i za organizatora.
Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik dužan je, na zahtjev Organizatora putovanja, dostaviti sve podatke i dokumente potrebne radi realizacije putovanja. Organizator putovanja ima prvo zatražiti i zadržati preslike dokumenata, ako je to potrebno za realizaciju Ugovora o organiziranju putovanja. U slučaju da Ugovaratelj putovanja, odnosno Putnik, ne dostavi tražene podatke putovanja u roku i na način naveden u zahtjevu Organizatora putovanja, smatra se da je odustao od putovanja.
Ugovaratelj putovanja, odnosno Putnik, odgovoran je za svu štetu koja za njega ili Organizatora putovanja nastane zbog davanja netočnih i/ili nepotpunih podataka, odnosno dokumenata.
Prije zaključenja Ugovora, Ugovaratelj putovanja dužan je izvršiti uplatu akontacije u visini 40% cijene aranžmana po Putniku (ako programom nije drugačije navedeno), a razliku do pune cijene aranžmana dužan je uplatiti najkasnije 15 dana prije polaska Putnika na putovanje. (ako programom nije drugačije navedeno). Ako Ugovaratelj putovanja ne uplati preostali iznos cijene u predviđenom roku, smatrat će se da je odustao od putovanja te je Organizator putovanja slobodan postupiti prema točki 8. ovih Općih uvjeta.
Smatra se da je Ugovaratelj putovanja ispunio obvezu uplate akontacije s danom u kojem je uplatio iznos na ime akontacije u korist računa Organizatora putovanja, odnosno s danom u kojem je Organizator putovanja primio od Ugovaratelja putovanja pisanu suglasnost o terećenju njegove kreditne kartice u svrhu plaćanja akontacije ili ugovorene cijene putovanja.
Kod Individualnih programa putovanja, akontacija se uplaćuje prema cjeniku Organizatora putovanja. Uplatom akontacije smatra se da je Ugovaratelj putovanja prihvatio Individualni program putovanja. U slučaju otkaza prihvaćenog Individualnog programa putovanja, primjenit će se točka 9. Općih uvjeta. Uplaćena akontacija uračunat će se u cijenu putovanja. Ako Organizator putovanja nije u mogućnosti potvrditi rezervaciju po kojoj je uplaćena akontacija, uplaćeni iznos na ime akontacije vratit će uplatitelju, u cijelosti.

4. CIJENA PAKET ARANŽMANA I POSEBNE USLUGE
Cijene Paket aranžmana objavljene su u Programu putovanja te vrijede od dana objave Programa putovanja. Cijena Paket aranžmana, ako Ugovorom ili Programom nije drugačije određeno, u pravilu uključuje usluge prijevoza, smještaja i ugostiteljskih usluga, troškove organizacije putovanja i obvezna zakonska osiguranja (jamčevina). Cijena Paket aranžmana u pravilu ne uključuje, osim ako Ugovorom ili Programom nije drugačije određeno, pristojbe zračnih luka, troškove pribavljanja i izdavanja viza, ulaznice za objekte koji se posjećuju, putno osiguranje te neobvezatne sadržaje.
Organizator putovanja dužan je osigurati izvršenje posebnih usluga pod uvjetom da su te usluge (jednokrevetna soba, posebna prehrana i sl.) kao takve navedene i opisane u Programu putovanja i pod uvjetom da ih je Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik naručio prilikom prijave putovanja. U slučaju u kojem posebne usluge nisu sastavni dio Programa putovanja, a koje Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik može naručiti prije, odnosno tijekom putovanja, Organizator putovanja će nastojati osigurati pružanje tih usluga od njihova neposredna davatelja. U tom slučaju Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik dužan je izvršiti uplatu cijene za tražene posebne usluge na način i u roku kako to zahtijeva neposredni davatelj tih usluga, uvećanu za naknadu pribave tih usluga koja pripada organizatoru putovanja i u slučaju odustanka Ugovaratelja putovanja odnosno Putnika od naručenih posebnih usluga.
Eventualni posebni popusti na punu cijenu Paket aranžmana, npr. za djecu ili druge pogodnosti za putnike, primjenjuju se samo ako su naznačeni na Programu putovanja.

5. PROMJENA CIJENE PAKET ARANŽMANA I PRAVO NA RASKID UGOVORA ZBOG POVEĆANJA CIJENE
Cijene svih aranžmana temeljene su na odnosu vrijednosti kune i stranih valuta. a organizator putovanja može zahtijevati povećanje ugovorene cijene ukoliko je nakon dana rezervacije došlo do:
• promjene valutnih tečajeva u odnosu na dan objavljivanja programa,
• promjena troškova prijevoza (goriva, cestarina i sl.),
• promjene cijene smještaja, prehrane i drugih usluga navedenih u aranžmanu.
Organizator putovanja može o promjeni cijene aranžmana izvijestiti pismeno ili usmeno. Putnik može otkazati aranžman bez troška otkaza ako dođe do povišenja cijene više od 10% u odnosu na ugovorenu i to najkasnije u roku od 48 sati od primljene pismene obavijesti. Ne otkaže li putnik aranžman pisanim putem u navedenom roku, smatra se da je suglasan s promjenom cijene. U slučaju otkaza putovanja zbog povećanja cijene manjeg od 10% putnik nema pravo na naknadu štete. Objavljene cijene rezultat su ugovora organizatora putovanja s partnerima i ne moraju odgovarati cijenama istaknutima na licu mjesta u odredištu u kojem putnik boravi.

6. PUTNA DOKUMENTACIJA
Putnom dokumentacijom se smatraju dokumenti koje je Organizator putovanja dužan predati Ugovaratelju putovanja odnosno Putniku a koji su potrebni da bi se realiziralo putovanje iz Ugovora (primjerice original voucher, program putovanja, zrakoplovne karte, eventualne pisane obavijesti i sl.)
Svi putni dokumenti bit će dostavljeni putniku najkasnije 7 dana prije polaska na put, ako Programom putovanja odnosno Individualnim programom putovanja nije drugačije navedeno.
Radi izbjegavanja bilo kakvih dvojbi, putnom dokumentacijom u smislu Općih uvjeta ne smatraju se putne isprave.

7. PROMJENA PROGRAMA PUTOVANJA
Organizator putovanja zadržava pravo potpune i djelomične promjene programa putovanja ako prije početka putovanja nastupe izvanredne okolnosti koje nije bilo moguće predvidjeti ili izbjeći (vidi točku 1).
Ako Organizator putovanja prije početka putovanja značajnije izmijeni ugovoreni Paket aranžman (program, smještaj ili cijenu i sl.) dužan je o tome, bez odgode, obavijestiti Ugovaratelja putovanja u pisanom obliku. Organizator putovanja u toj obavijesti može Ugovaratelju putovanja ponuditi izmijenjeni Paket aranžman uz naznaku izvršenih izmjena i utjecaju tih izmjena na ugovorenu cijenu putovanja. Ugovaratelj putovanja je dužan u roku od 2 (dva) radna dana od prijema takve ponude pisanim putem obavijestiti Organizatora putovanja o prihvatu ili odbijanju ponuđenih izmjena. U slučaju da Ugovaratelj putovanja odbije izmjene, ima pravo (1) odustati od putovanja bez obveze na naknadu štete i troškova koji eventualno zbog toga mogu nastati Organizatoru putovanja ili (2) za plaćenu cijenu koristiti drugo odgovarajuće putovanje, ako mu Organizator putovanja takvo putovanje ponudi, bez obveze nadoplate cijene, ako je cijena tog putovanja viša, odnosno uz pravo na povrat preplaćene cijene, ako je cijena tog putovanja niža.
Ako se Ugovaratelj putovanja ogluši na ponudu Organizatora putovanja, smatrat će se da je ponudu odbio te se ugovoreno putovanje, protekom roka navedenog u prethodnom članku, smatra otkazanim.
Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik nema pravo na naknadu štete ako do izmjene Paket aranžmana dođe zbog izvanrednih vanjskih okolnosti koje Organizator putovanja nije mogao predvidjeti, izbjeći ni otkloniti.
Ako Organizator putovanja nakon početka putovanja nije pružio veći dio ugovorenih usluga ili ocijeni da ih neće biti u stanju osigurati, može na svoj teret, uz suglasnost Putnika izvršiti izmjene Paket aranžmana te, ako je potrebno, obeštetiti Ugovaratelja putovanja ili Putnika za razliku u cijeni između ugovorenih i stvarno pruženih usluga.
Ako nije moguće na odgovarajući način izmijeniti Paket aranžman ili Ugovaratelj putovanja tj. Putnik ne prihvati izmjene iz opravdanih razloga, Organizator putovanja je dužan na svoj trošak omogućiti Putniku povrat do mjesta polaska ili nekog drugog mjesta, ako je on s time suglasan te mu je dužan izvršiti povrat iznosa koji odgovara dijelu cijene neiskorištenog dijela Paket aranžmana.
Putnik tijekom putovanja može promijeniti Paket aranžman, odnosno ugovorene usluge samo uz prethodno dobivenu pisanu suglasnost Organizatora putovanja, pod uvjetom da prilikom promjene putovanja izvrši uplatu razlike cijene ukoliko takva promjena povisuje cijenu Paket aranžmana.

8. OTKAZ PUTOVANJA OD STRANE ORGANIZATORA PUTOVANJA
Bez obveze na naknadu štete Ugovaratelju putovanja odnosno Putniku, Organizator putovanja može otkazati putovanje zbog više sile koja može nastupiti prije ili za vrijeme putovanja i u slučaju da se za putovanje ne prijavi dovoljan broj putnika, a koji je naznačen u svakom Programu putovanja. Otkaz zbog nedovoljnog broja putnika Organizator je dužan izvršiti najkasnije 5 kalendarskih dana prije početka putovanja.
Ako Organizator putovanja otkaže putovanje, Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik ima pravo na povrat cijelog uplaćenog iznosa cijene putovanja, ali nema pravo na naknadu troškova vize, cijepljenja ili sličnih usluga.

9. OTKAZ I PREKID PUTOVANJA OD STRANE UGOVARATELJA PUTOVANJA/PUTNIKA
a. U slučaju da Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik otkaže putovanje, Organizator putovanja zadržava uplaćeni iznos u visini koja ovisi o vremenu otkazivanja putovanja i to na sljedeći način:
VIŠEDNEVNA PUTOVANJA
• do 30 dana prije polaska: 10 % cijene aranžmana
• 29 do 22 dana prije polaska: 25 % cijene aranžmana
• 21 do 15 dana prije polaska: 40 % cijene aranžmana
• 14 do 8 dana prije polaska: 80 % cijene aranžmana
• 7 do 0 dana prije polaska 100 % cijene aranžmana
• nakon polaska: 100 % cijene aranžmana.
JEDNODNEVNA PUTOVANJA
• do 10 dana prije polaska: 0% (moguć je otkaz bez naknade)
• od 10 do 7 dana prije polaska: 30% cijene aranžmana
• od 7 do 3 dana prije polaska: 60% cijene aranžmana
• od 3 dana do 0 dana prije polaska: 100% cijene aranžmana
• nakon polaska: 100% cijene aranžmana
Ako su stvarno nastali troškovi odnosno udio u fiksnim troškovima grupe veći od onih u navedenoj ljestvici, Organizator putovanja zadržava pravo naplate stvarno nastalih troškova. Ako su u Programu putovanja određeni drugačiji uvjeti za otkaz putovanja, primjenjuju se otkazni uvjeti utvrđeni u takvom Programu putovanja.

b. Pri ugovaranju charter putovanja, incentive putovanja, putovanja na krstarenja, putovanja na tečajeve stranih jezika u inozemstvu, putovanja na kongrese, sajmove te drugih specifičnih programa, kao i programa koji se odvijaju u terminima božićnih, novogodišnjih, uskrsnih i ostalih blagdana, vrijede posebni uvjeti naplate troškova otkaza putovanja. Organizator putovanja u slučaju otkaza Ugovaratelja putovanja odnosno Putnika pridržava pravo naplate svih nastalih troškova, koji mogu iznositi i do pune cijene aranžmana, bez obzira na rokove otkaza naznačenih pod točkom 9.a. Općih uvjeta.
U slučaju otkazivanja putovanja kojeg je dio prijevoz zrakoplovom i/ili brodom, uvjeti povrata novčanih sredstava definirani su uvjetima i pravilima zračnog prijevoznika odnosno brodara.
Usmeni otkaz Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik je dužan potvrditi u pisanim obliku bilo dopisom, telefaksom ili e-mailom. Ako Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik ne potvrdi usmeno priopćeni otkaz u pisanom obliku, smatrat će se da nije otkazao putovanje.
Ako Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik, na vlastiti zahtjev, prekine putovanje koje je u tijeku, nema pravo na naknadu troškova nastalih zbog prijevremenog povratka u mjesto polaska.

10. PUTNA OSIGURANJA
Ugovorena cijena putovanja ne uključuje osiguranje od rizika nesretnog slučaja i/ili bolesti na putovanju, osiguranje od oštećenja i/ili gubitka prtljage, osiguranje od otkaza putovanja kao niti putno zdravstveno osiguranje. Organizator putovanja dužan je prilikom prijave za putovanje, Ugovaratelju putovanja odnosno Putniku ponuditi navedena osiguranja. Ugovor o osiguranju može se ugovoriti neposredno kod osiguravatelja koji nude ugovaranje takvih osiguranja ili kod Organizatora putovanja, koji u tom slučaju nastupa u ime i za račun osiguratelja.

11. ZDRAVSTVENI PROPISI
Putnik je dužan obavijestiti Organizatora putovanja o svim činjenicama u pogledu svog zdravlja, navika, a koje bi mogle ugroziti odvijanje putovanja (ako iz zdravstvenih i drugih razloga traži određenu vrstu hrane, boluje od kronične bolesti, alergija i sl.). U nekim Programima putovanja navedena su posebna pravila za putovanje koja obuhvaćaju obavezno cijepljenje i nabavku odgovarajućih dokumenta, sve to prema propisima Svjetske zdravstvene organizacije za putovanje u pojedine zemlje odnosno pravilima zemlje u koju se ili kroz koju putuje, pa je Putnik dužan cijepiti se i/ili pribaviti odgovarajući dokument o cijepljenu. Putnik je odgovoran za posjedovanje valjanih potvrda i dokumenata o cijepljenu. Ako putovanje ne bude započeto ili bude prekinuto jer putnik nije izvršio cijepljenje, odnosno ne posjeduje odgovarajući dokument o cijepljenju, primijenit će se točka 9. Općih uvjeta.

12. PUTNE ISPRAVE
Putnici su dužni, o vlastitom trošku, pribaviti i posjedovati valjane putne isprave za cijelo vrijeme trajanja putovanja. Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik isključivo je odgovoran za slučaj u kojem nije u mogućnosti ostvariti putovanje zbog neposjedovanja valjanih putnih isprava. U tom slučaju smatra se da je Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik otkazao putovanje, te će se primijeniti točka 9. Općih uvjeta.
U slučaju krađe ili gubitka putnih isprava za vrijeme putovanja Putnik će sam snositi troškove pribavljanja novih isprava, kao i troškove koji iz toga mogu proizaći. Organizator putovanja pomoći će putniku u slučaju krađe/gubitka putnih isprava, pri tome vodeći računa o normalnom odvijanju Programa putovanja. Organizator putovanja neće biti odgovoran za odluke carinskih, policijskih i drugih službenih tijela kojima se Putniku ne dozvoljava ulazak ili izlazak iz pojedine zemlje te se u tom slučaju primjenjuju odredbe Općih uvjeta koje se odnose na otkaz i prekid putovanja od strane Ugovaratelja putovanja odnosno Putnika. Ako je za pojedino putovanje potrebna viza, Organizator putovanja može, uz posebnu doplatu, posredovati u izdavanju iste, ako je takvu uslugu ugovorio s Ugovarateljem putovanja odnosno Putnikom. Organizator putovanja ne jamči ishođenje vize.

13. OBVEZE PUTNIKA
Putnik je dužan pridržavati se pravila ponašanja u smještajnim objektima (npr. hoteli, hosteli, apartmani, koledž, rezidencije, privatni smještaj i dr.) odnosno sredstvima prijevoza i svojim postupcima ne ugrožavati redovno i nesmetano odvijanje Programa putovanja. U slučaju da Putnik svojim ponašanjem uzrokuje štetu davatelju usluge u smještajnom objektu ili sredstvu prijevoza odnosno onemogućava redovno i nesmetano odvijanje Programa putovanja dužan je takvu štetu odmah otkloniti odnosno nadoknaditi oštećenom pri čemu je u obvezi surađivati s davateljem tih usluga i Organizatorom putovanja.
Ako Putnik ugrožava redovno i nesmetano odvijanje Programa putovanja, Organizator putovanja osim prava na naknadu štete ima pravo prekinuti putovanje, u kojem slučaju će se smatrati da je putovanje prekinuto na zahtjev Putnika.
Ako je u slučaju opisanom u prethodnom stavku ove točke Putnik maloljetna osoba odnosno dijete, roditelj je dužan prihvatiti povratak djeteta kući odnosno doći po svoje dijete, o vlastitom trošku.
Putnik je dužan pridržavati se deviznih i carinskih propisa Republike Hrvatske, kao i zakonskih propisa zemalja u koje i kroz koje putuje. U slučaju nemogućnosti nastavka putovanja zbog kršenja propisa, sve nastale troškove snosi Putnik.

14. OBVEZE ORGANIZATORA PUTOVANJA
Organizator putovanja dužan je brinuti se o provedbi usluga kao i o izboru davatelja usluga te brinuti o pravima i interesima Putnika sukladno trgovačkim običajima u turizmu. Organizator putovanja dužan je Putniku pružiti sve usluge navedene u Programu putovanja i odgovara Ugovaratelju putovanja odnosno Putniku zbog eventualnog neispunjenja ili djelomičnog ispunjenja usluga. Organizator putovanja nije odgovoran za eventualne pogreške koje nastanu prilikom objave Programa putovanja/Paket aranžmana.
Organizator putovanja dužan je sve ugovorene usluge izvesti u potpunosti i kako je opisano u Programu putovanja, osim u slučaju više sile (prometne nezgode, vremenske nepogode, terorističkog akta i slično). U takvim slučajevima Organizator putovanja će osigurati pružanje usluge ovisno o uputama državnih vlasti zemlje u kojoj se događaj zbio. Ako zemlja koja je obuhvaćena Programom putovanja u vrijeme polaska ili tijekom putovanja ne jamči sigurnost boravka i/ili tranzita, Organizator putovanja ima pravo prilagoditi Program putovanja tim okolnostima.
Organizator jamči kvalitetu usluga u skladu sa standardima zemlje u kojoj se usluga izvršava. Organizator putovanja isključuje svaku odgovornost u slučaju promjena i neizvršenja usluga prouzročenih višom silom te zbog kašnjenja prijevoznih sredstava za koje prijevoznik ne odgovara prema pozitivnim propisima i međunarodnim konvencijama. U ovim slučajevima, Organizator putovanja nije dužan podmiriti sve dodatne troškove Putnika. U slučaju terorističkih akcija, prirodnih katastrofa, epidemija, nemira i ratova u pojedinim regijama, te drugih razloga na koje Organizator putovanja ne može utjecati, a dogode se tijekom putovanja, Organizator putovanja je u obvezi omogućiti Putniku povrat u mjesto polaska.
Organizator putovanja će upozoriti Ugovaratelja putnika odnosno Putnika o stupnju standarda zemlje putovanja (različitosti u odnosu na standarde u kojoj Putnik prebiva ili boravi ) te o mogućnosti odstupanja od Programa putovanja zbog lokalnih običaja i pravila.

15. OSIGURANJE ZA SLUČAJ PLATNE NEMOGUĆNOSTI ILI STEČAJA - JAMČEVINA
U skladu sa Zakonom o pružanju usluga u turizmu, Organizator putovanja je s osiguravateljem sklopio ugovor o osiguranju za slučaj platne nemogućnosti ili stečaja. Putnici zatečeni na putovanju, kao i osobe koje su uplatile akontacije za putovanje trebaju na najbrži način kontaktirati Croatia osiguranje d.d. gdje je zakonska jamčevina uplaćena po polici br. 078140024260.

16. OSIGURANJE OD ODGOVORNOSTI ZA ŠTETU
Organizator putovanja je s osiguravateljem sklopio ugovor o osiguranju od odgovornosti za štetu koju prouzroči Ugovaratelju putovanja odnosno Putniku neispunjenjem, djelomičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obveza koje se odnose na Paket aranžman.

17. UVJETI PRIJEVOZA PUTNIKA U ZRAČNOM PRIJEVOZU
Uvjeti zračnog prijevoza Putnika i prtljage definirani su od strane zračnog prijevoznika te ih se Putnik dužan pridržavati.

18. PRTLJAGA
Organizator putovanja nije odgovoran za uništenu, ukradenu ili izgubljenu prtljagu, kao ni za krađu prtljage ili dragocjenosti u hotelu (preporučuje se najam i korištenje sefa), odnosno u sredstvima prijevoza. Prijavu svakog oštećenja/otuđenja Putnik upućuje prijevozniku ili recepciji smještajnog objekta.

19. KATEGORIZACIJA I OPIS USLUGA
Ponuđeni smještajni i prijevozni kapaciteti opisani su prema službenoj kategorizaciji države u kojoj se Putnik nalazi za vrijeme putovanja, važećoj u trenutku izdavanja Programa putovanja. Sve usluge u ponudi smještajnih i prijevoznih jedinica (hotela, apartmana, vlak i sl.) pod nadzorom su mjesnih turističkih uprava, zbog čega standardi smještaja i usluga mogu biti različiti i neusporedivi. Organizator putovanja nije odgovoran za informacije koje nisu u skladu s opisom usluga i objekata u objavljenim Programima putovanja, a koje Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik dobije od strane trećih osoba.

20. PRIHVAT I SMJEŠTAJ PUTNIKA
Raspored u smještajne objekte određuje se na recepciji smještajnog objekta. Ako Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik nije izričito ugovorio sobu ili apartman posebnih svojstava, prihvatit će bilo koju službeno registriranu sobu, apartman, kabinu i sl. opisanu u Programu putovanja.
Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik koji želi putovati s kućnim ljubimcima, dužni su prije zaključenja Ugovora zatražiti informaciju od Organizatora putovanja o mogućnosti boravka kućnih ljubimaca u smještajnom objektu i eventualnoj doplati cijene za iste.
Putnik je dužan pridržavati se pravila smještajnih jedinica u pogledu vremena početka korištenja soba, apartmana, kabina i sl., te vremena njihovog napuštanja, u protivnom Putnik sam snosi eventualne dodatne troškove.

21. REKLAMACIJE
U slučaju da Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik izjavi prigovor koji se odnosi na neispunjenje odnosno djelomično ispunjenje pojedine usluge koja čini Paket aranžman, dužan je taj prigovor podnijeti osobi koja je dužna tu uslugu uredno izvršiti, odmah po saznanju, a Organizatoru putovanja u roku 8 dana od završetka putovanja. Prigovor uložen nakon proteka navedenog roka, Organizator putovanja nije dužan uzeti u razmatranje.
Putnik je dužan surađivati s Organizatorom putovanja i neposrednim davateljem usluga radi otklanjanja uzroka prigovora. Ako Putnik ne prihvati na samome mjestu ponuđeno rješenje reklamacije, a koje odgovara ugovorenoj usluzi po vrsti i kvaliteti, Organizator neće uvažiti naknadnu reklamaciju Putnika, niti je na nju obvezan odgovoriti.
Ako niti nakon prigovora usluga nije pružena na ugovoreni način, Putnik je dužan zatražiti pisanu potvrdu od osobe koja je dužna uredno izvršiti tu uslugu i istu priložiti uz svoju pisanu reklamaciju najkasnije u roku osam dana nakon povratka s putovanja, a u protivnom Organizator putovanja istu nije dužan uzeti u obzir. Reklamacije po povratku s putovanja bez priložene potvrde, smatrat će se neosnovanima.
Organizator putovanja je dužan podnijeti pisani odgovor na prigovor u roku od 14 dana po njegovu primitku, te ima pravo tražiti odgodu rješavanja reklamacija zbog potrebe prikupljanja informacija i provjere navoda žalbe kod davatelja usluga. Organizator će rješavati samo one reklamacije kojima se uzrok nije mogao otkloniti na licu mjesta.
Dok Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik ne primi odluku Organizatora putovanja, odriče se pokretanja bilo kakvih postupaka vezanog uz prigovor te davanja informacija u medije. Najviša naknada po reklamaciji može doseći iznos reklamiranog dijela usluga, ne može obuhvatiti već iskorištene usluge, kao ni cjelokupni iznos aranžmana. Ovime se isključuje pravo Ugovaratelja putovanja odnosno Putnika na naknadu nematerijalne štete.
U slučaju sklapanja ugovora po 'fortuna sistemu', ili 'last minute' ponude, Putnik nema pravo prigovora na smještaj.

22. ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA
Osobni podaci Putnika koriste se u svrhu realizacije ugovorenog putovanja, uključivo i prosljeđivanje osobnih podataka trećim osobama u zemlji i inozemstvu, te osiguravateljima ako Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik ugovara izabrana osiguranja preko Organizatora putovanja, kao i za daljnju međusobnu komunikaciju. Organizator putovanja se obvezuje da će se dobivenim podacima koristiti samo u svrhu realizacije tražene usluge te da neće podatke iznijeti, dati ili prodati trećoj osobi.

23. PRIMJENA OPĆIH UVJETA NA KRSTARENJA/PRIJEVOZ BRODOM
Kada se Program putovanja odnosni na krstarenje, odnosno uključuje prijevoz brodom, isključuje se primjena Općih uvjeta u odredbama koje su drugačije uređene općim uvjetima brodara te se u tim slučajevima primjenjuju opći uvjeti brodara, osim u pogledu prava Organizatora putovanja na otkaz putovanja ukoliko se nije prijavio dovaljan broj putnika u kojem slučaju se putovanje može otkazati ako se prijavi nedostatan broj Putnika određenim odredbama bilo općih uvjeta brodara bilo Općih uvjeta.
Prijavom za putovanje, Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik potvrđuje da je primio Opće uvjete brodara, da je suglasan da isti čine sastavni dio Ugovora, te odredbe općih uvjeta brodara prihvaća u cijelosti.

24. ZAVRŠNE ODREDBE
U slučaju spornih situacija Ugovaratelj putovanja Odnosno Putnik i Organizator putovanja se obvezuju da će iste pokušati riješiti sporazumno. Ako se utvrdi da ne postoji mogućnost mirnog rješenja spornog pitanja, slučaj će se uputiti nadležnom sudu u Rijeci.

Ovi Opći uvjeti stupaju na snagu dana 7. srpnja 2017. godine.